VALL DE NÚRIA (18 a 21 d´abril)

Aquestes Pasqües sis membres del Centre Excursionista les Caves hem anat als Pirineus. En aquesta ocasió l'objectiu era conéixer la Vall de Núria i el seu cim més alt, el Puigmal de 2.913m.

Vam viatjar amb furgoneta fins a Queralbs, la vam deixar allà i vam emprendre una ruta que acabaria tres dies després en la mateixa població catalana. Per començar vam fer una ruta d'unes 3 hores i mitja remuntant el riu Tosa fins al refugi de muntanya Corral Blanc on vam fer la primera nit. A l'endemà vam pujar fins al cim del Puigmal i vam descendir fins a la Vall de Núria per la Coma de l'Embut en aproximadament 8h, per a fer nit a l'alberg Pic de l'Àliga. Al dia següent l'oratge no ens va permetre fer l'excursió programada pel que finalment vam decidir fer el descens per senda de la Vall Núria, sempre a una banda i l'altra del riu Núria, fins a Queralbs i tornar amb el tren cremallera al mateix alberg. L'últim dia vam aprofitar per acostar-nos a Andorra a fer unes compres i després vam tornar cap a casa.

Ha sigut un viatge ple d'emocions i esforços, on hem patit, hem compartit tot i ens hem ajudat per a superar les adversitats pròpies de la muntanya i la climatologia incerta que ens acompanyava.