Foto dels que participàrem a la excursió
Serra de Bèrnia

El dissabte 22 de març hi havia planificada una excursió per conèixer la Serra de Bèrnia. L'inici va ser un poc embolicat a l'hora de trobar el camí de les cases de Bèrnia, però una volta les vam trobar i ens vam situar davant de la preciosa serra, tot va anar genial. Primer vam passar per la font de Bèrnia i vam començar l'ascens cap al "forat", on ens vam trobar amb les cabres munteses que viuen en aquest meravellós paratge. L'eixida del forat va ser espectacular encara que el dia no estava tant clar com per a poder albirar la mar. Després d'esmorzar i fer la foto de grup de totes les excursions, ens vam dirigir cap a les runes del Fort per una senda bastant empedrada. Una vegada vam descansar a les runes, vam començar el descens de la muntanya afanyant-nos per la pluja que començava però que a la fi ens va respectar. La baixada tenia una forta pendent que ens va portar a la pista forestal de l'inici. Vam arribar als cotxes cansats però contents de l'experiència.

Per finalitzar l'activitat vam anar al poble de Xaló a celebrar-ho amb unes cervesetes.